fredag 28 februari 2014

The great wishlist

Ja den är förstås både oregerlig och ogörlig, men listan kommer att vara min ledstjärna de närmsta tre veckorna. (Eller åtminstone till nästa vecka när jag omvärderar och skapar en 6c-lista istället. Alla som känner mig vet ju att jag ganska snabbt tröttnar på att jobba på ett problem för att hellre gå vidare till nästa, men att jag samtidigt älskar att toppa ur. Och med den kombon är ju slutsatsen att det är lägre grader som gäller.) Men just nu lever jag i alla fall i en bubbla av härligt storhetsvansinne. Och på söndag är det dags att börja klämma på stenen i Fontan igen. Jag längtar!

 Rocher Canon:
Levitation 7a
Magifix assis 7a
La Mare droite 7b
Chasseur de Prises 7a

 Apremont:
Crasy Horse 7b

 Apremont envers
Clandestino 7b

 95.2/Rocher des souris
Retour aux Sources 7a
Yogi 7a
Duel dans la lune 6c
Vis-á-vis 7a

 Gorges aux Chats
La Pare Dessus 7a
Sapelle au logis 7a

 Franchard Cuisiniere
Beatle Juice 7a+
La Mouche 7b+
Blocage mental assis 7a+
Pensées Cashés 7b

 Franchard Isatis
Respect D'Intention 7a
De Brevitate Vitae 7a
El Poussif 7a+

Drei Zinnen
Pantoum 7b

Canche aux Merciers
Gros Doigts 7a


Inga kommentarer: